Tuesday, April 22, 2014

Πρώτη συνέντευξη της Ελένης Καλπέρη στο fan club της

H Ελένη μιλάει για την ζωή της, φιλανθρωπικές συναυλίες αλλά και τον Κώστα Μήτρογλου!!!
Στις 16/12/2012 το επίσημο fan club της Ελένης Καλπέρη πήρε συνέντευξη από την ίδια διαδικτυακά.
Κυρίως λήφθηκαν υπόψιν τα θέματα που έθεσαν τα μέλη της σελίδας Eleni Kalperi Fans στο Facebook σε αυτή την ψηφοφορία: https://www.facebook.com/questions/471076039604005/



Κατ’αρχάς Ελένη καλησπέρα...
Καλησπέρα

Θα ήθελα να μου πεις λίγα πράγματα για εσένα και την ζωή σου. Πως έφτασες εδώ που είσαι τώρα.. Κάτι σαν ανεπίσημο βιογραφικόΗ ζωή μου γενικώς είναι λίγο περίπλοκη δουλεύω από μικρή και μέχρι στιγμής ότι έχω καταφέρει είναι γιατί άπλα δεν κατεβάζω το κεφάλι εύκολα!!! Στο τραγούδι φυσικά την τρέλα την έχω από μικρή, άλλα οφείλω και να ομολογήσω ότι το οφείλω και στους φίλους μου και στους φαν και τους ευχαριστώ μαζί με ένα ευχαριστώ σε εσένα!!!

Κάτι που απασχολεί αρκετό κόσμο: Είσαι ελεύθερη;Πάντως όχι παντρεμένη!!! Σε σχέση ναι!!!
Όμορφα... Οι fans σου θα ήθελαν να μάθουν πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το τραγούδι;Όπως έχω δηλώσει το ξεκίνησα για πλάκα γιατί μου το ζήταγαν φίλοι μου και μου άρεσε σαν ιδέα να κάνω κάτι άλλα δεν ήξερα πως και έτσι μου είπαν για το You Tube και έτσι ξεκίνησε το τραγούδι

Ελληνικά ή ξένα;Διάφορα ότι μου βγαίνει δεν είχα πρόβλημα

Σκέφτεσαι μία διεθνή καριέρα περισσότερο από μία εγχώρια αποκλειστικά λόγω της Ελληνικής κρίσης; Αυτό ακόμα δεν το γνωρίζω θα δείξει στο μέλλον πάντως αν τύχει καλή πρόταση γιατί όχι!!!

Γνωρίζεις αν θα βγάλεις και πότε το πρώτο σου album; Σου έχει γίνει κάποια σοβαρή πρόταση;Προτάσεις έχουν γίνει άλλα ακόμα κάτι σιγουρό δεν ξέρω αν δεν δω χαρτιά δεν πιστεύω τίποτα!!!

Είναι αλήθεια ότι απέρριψες πρόταση για θεατρική μουσική παράσταση σε φάση Broadway και αν ναι γιατί;Για που και πότε δεν έχω πει τίποτα τέτοιο!!! Και δεν θυμάμαι να το έχω ακούσει!!!

Θα’θελες να γίνεις κέρινο ομοίωμα και να έχεις γενικά υστεροφημία;Κέρινο ομοίωμα δεν ξέρω γιατί όχι, φάση θα έχει!!!!

Οι φανατικοί σου οπαδοί ρωτάνε ‘’ Ποιά θα είναι η επόμενη τραγουδίστρια που θα σβήσεις ; ‘’. Τι τους απαντάς;Δεν προσπαθώ να σβήσω καμία τραγουδίστρια η τραγουδιστή άπλα ερμηνεύω δικά τους τραγούδια με τον δικό μου τρόπο!!! Άλλα το επόμενα τραγούδια είναι έκπληξη!!!

Η Βιολέττα Καφουρίδη σου αρέσει; Ξέρεις με το γνωστό single Combra . Τι θα έλεγες σε πιθανή συνεργασία μαζί της;Ποια είναι δεν την έχω ακουστά!!!

Θα δεχόσουν να κάνεις συναυλίες για φιλανθρωπικούς σκοπούς ή να δώσεις αίμα; Σε περίπτωση θετικής σου απάντησης, θα μας πεις τι ομάδα αίματος έχεις;Θα δεχόμουν με όλη μου την καρδιά να κάνω φιλανθρωπικές συναυλίες και αν μέσα σε αυτές προοριζόταν για την κρίση της Ελλάδας να σωθεί όχι μόνο από εμένα άλλα από πολλούς διάσημους θα ήταν ένα βήμα για μια νέα αρχή!!! Άλλα για αίμα μακάρι να μπορούσα να δώσω όχι ότι δεν θέλω άλλα δεν γίνεται!!!

Υποστηρίζεις κάποια αθλητική ομάδα;Ναι, Εθνική Ελλάδος!!! Ότι και να είναι

Τέλος θα ήθελα να μας πεις ποιά είναι η άποψη σου για τον Striker του Ολυμπιακού και της Εθνικής Ελλάδος, Κώστα Μήτρογλου.Άμα σου πω δεν ξέρω δεν ασχολούμαι τόσο πολύ αν και λίγο δύσκολο από Γερμανία άπλα όταν έχει μπάλα βλέπω το ματς!!!

Εκ μέρους του Official fan club σου: σε ευχαριστούμε πολύ όλοι για αυτό που κάνεις και σου ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το νέο έτος. Καλές γιορτές, ο admin του EleniKalperi Fans Και εγώ ευχαριστώ επίσης καλές γιορτές καλά Χριστούγεννα και να μας μπει ο καινούργιος χρόνος
με το δεξί!!!!

No comments:

Post a Comment